Saturday, July 29, 2006

TAG!

Name 20 people you can think of at the top of your head. Dont read the questions before you write, and tag 5 people to do this survey.

1. Angela
2. Chea Hwey
3. Chea Teing
4. Jenn Yung
5. Choo Yang
6. Chui Teng
7. Sim Ai
8. Brian Wong
9. David Hong
10. Hui Han
11. Edwin Khoo
12. Guo Zhang
13. Kar Fai
14. Roberta
15. Cow (Yeang Shin)
16. Pig (Jo-Lyne)
17. Zebra ( Deepa)
18. Wan Pin
19. Ee May
20. Siew Hong

.. k cant think of any at a moment...

How did you meet 14?
She's my Senior dude.. She's one of those who taught us 'kids' (at that time) how to march n stuff...

What would you do if you never met 1?
Gosh.. i will be just an ordinary girl with ordinary knowledge and with ordinary fun living in an ordinary world... kekeke...

What would you do if 20 and 9 dated?
erm. i'll do nothing cuz its impossible. they ain't gay

Did you ever like 19?
Muahaha.. y would i hate or dislike her in the first place??

Would 6 and 17 make a good couple?
Erm.. never. haha.. if it really happens, i'll luff my lungs out..lol

Describe 3:
My mother... looks tough outside but soft as taufu inside lol..naggy at times, and question quite a lot sometimes.. can be very emo as well (dun be deceived by her cool look!)

Do you think 8 is attractive?
in a way yes..haha.. he's adorable! haha...

Say something about 7 :
vain i guess?? haha.. a very nice girl. Soft hearted. Easy to get along and most times has no opinion...

Do you know 12's family?
erm.. nope. i only know he's dad is GM in VOIR clothing group...hahha eh guo zhang, give discount la, i owiz buy clothes from ur dad's company wan u know!!!... =P

What's 18's favorite ?
walking around while his faithful SCPL jo-jo is preaching to juniors..haha

Who is 9 going out with ?
i know i know.. her name is Amy Chin. But i've only seen her face thru Frenster pics.. But sad, she's leaving for America soon...=(

How old is 16 now ?
A year younger than me. her bday was 11th October and mine's on the 10th of November lol.

When was the last time you talked to 13?
on the 21st of July, Friday. I was in Samad fooling around ma.. remember?? took leave..

2's favorite band / singer ?
Sammi Cheng, Avril and Veronica and Sum41 (right anot???)

Would you date 4 ?
erm.. haha.. no comment. dun think so. But he's really sweet..=)

Would you date 7 ?
haha absolutely!

Is 15 single ?
yes kua.. dunno. she haven update me oso...

What's 10's last name ?
Han!

Would you have a serious relationship with 11 ?
Har?? erm.. if things work out nicely then y not?!?! But with our diff of personality and attitude and behavior and etc, dun think it will happen lo...lol

Which school does 3 go to ?
Puei Chee Kindergarden, Sjk (C) Damansara, Smk Sultan Abdul Samad, KDU College.

Where does 6 live ?
Section 17.. been to her house b4 le..hehe

What's your favorite thing about 5 ?
his smiles?? haha..yes. He's kind la. Sometimes really give good advises.. Does things with reasons and not emotional and by facts. =D



kena tagged! nvm.. was a little bored as well...
k now, i tag yat sin and jenn yung... since u guys dun seem to update blog wan.. k.. muahahahaa...then the rest who had just read this post, kena tagged oso lol. but up to u to do it la...

feeling childish right now..sigh..










4 comments:

Y.B.T. Hwey said...

"2's favorite band / singer ?
Sammi Cheng, Avril and Veronica and Sum41 (right anot???)"

Ya Ya. Nicole very smart.

nicoley said...

wrong meh?!?!?!

jennyung said...

i'm tagged but i'm not it! wanna know y? cos i adey know all da questions.. so i'll jus fake out da 20 names.. n arrange them.. haha.. well.. am i sweet?

nicoley said...

ok lo...fine lo. then liddat i give u my own questions la haha